torsdag 12 juli 2012

En mycket annorlunda dag.. :)

Idag har jag verkligen haft "semester" och gjort absolut ingenting av allt som jag vanligen brukar! Har gjort något som jag tror aldrig hänt någonsin hänt tidigare i mitt liv, nämligen sett 5 filmer i sträck - utan att somna! En halvkilos påse godis kanske hjälpte till men alla filmer var faktiskt riktigt bra! Vädret var tråkigt idag, varmt men mulet och kvavt och känner att jag måste vila upp händerna ordentligt för annars kommer dom aldrig att bli bra. Igår höll jag på nån timme med de där jäkla plattorna å före det klippte jag gräsmattan och körde även grästrimmer över hela gården å fick ju direkt värk utifrån fingertopparna upp längs hela armarna. Har sett ett gäng filmer på sistone och kan ju tipsa om några till er som gillar thriller/action/drama. Alla är inte helt nya utan såna jag sett förut men tyckt varit så bra att jag velat se dom igen (eller mest troligt för att jag tidigare somnat till dom :)) :
  • 7 days
  • Man on a ledge
  • Den röda vargen
  • Studio sex
  • Derailed 
  • Get the gringo
  • Gone
  • Texas killing fields
  • Knowing
  • Stolen lives
  • Prime time
  • Law abiding citizen
  • Memento
  • Cleanskin
  • Safe house
  • Seeking justice
  • The change up
  • We need to talk about Kevin
Ja... finns ju massa fler men här var då några som jag tycker är klart sevärda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar