tisdag 17 juli 2012

Fast på taket :P

Jag klättrade upp på övre botten (som jag inte förstått varför det kallas..?) och skulle klamra fast 25 m kabel så att jag sen bara kan leja elektrikern att komma å koppla in ett eluttag som ja vill ha ute på min altan där bak.

Snoka runt här uppe å fann till slut en dosa där strömmen ska dras ifrån, inte långt från där ja ska borra å he ut kabeln! He vart alltså inte så mycke jobb här uppe som ja först trodde :) Börja dock spöregna direkt ja kom hit upp å mitt nyligen målade tak är svinhalt då det är blött, och jag vågar absolut inte hoppa ner på det, så nu är jag som fast här ett tag... :)

Finns ju som tur var lite grejer här uppe att stöka med, städa ihop å hänga upp, men va gör man sen? Ringer brandkåren lr? :P Är ju annars varmt å mysigt här, grejer för att sova finns oxå så kanske ska försöka mig på att hissa upp barnen hit istället? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar