fredag 6 juli 2012

First Prize forts....

Eftersom det inte går att prata med deras kundtjänst bestående av kaxiga småtjejer så fortsätter jag med att kontakta dom i skrift istället. Har fyllt i ett formulär på deras hemsida Blir ju intressant att se om man får något svar på det jag skrev (känner mig som en surjäklabitch, men det tänker jag fortsätta vara mot det här skitföretaget!!) :

"Hej! Varit medlem sedan 2007 och då enl ett avtal som skulle gälla i 4 år. Detta avtal fick jag reda på att det, utan min vetskap, hade förlängts med ytterligare 4 år och ett högre belopp och med helt andra villkor än vad det första avtalet gällde! Jag önskar få besked om samtliga mina insättningar sedan 2007 och det avtal som då gällde. Önskar även få mig skickat det medgivande som ni påstår att ni har ang förlängningen, även den höjda insatsen som ni automatiskt drar. Finns inte längre någonstans på er sida att logga in för att se ev "vinster", så även ev sådana önskar jag få specificerade. Tack. Mvh Jeanette"

 Hm.... står att man kan kontakta dom på två sätt... ringa eller e-posta (och då via deras formulär, någon angiven e-postadress finns inte) men då man skickar iväg det där jäkla formuläret så får man "server error"... Jäkla konstigt företag som inte är mer måna om sina "kunder"??? Ska klura vidare hur jag ska få iväg detta, på nåt sätt ska de väl gå? :) Kan tillägga att jag har jääkligt ont i mina tummar även idag å dessutom drog hunden efter en katt igår å ryckte av mig ryggen så det känns som att den håller på att gå av... är alltså aaaningen småirri idag å sugen på å jävlas me dom här :))

HA! Lite google bara..  info@firstprize.se
Nu är ett mail skickat och svar inom 48 tim utlovas under vardagar så tisdag bör jag ha svar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar